Takk for jubel!

Tromsø Arbeiderparti med kickoff på valgkampen

Takk til alle dere som tok turen innom valgkampkickoff, som vi holdt på The Edge torsdag 9. mai, og som dermed bidro til fantastisk god stemning og en flott ramme.Det var gledelig at så mange hadde tatt turen innom. Vi telte oss frem til minst 140 deltakere.

Full jubel på Tromsø Aps valgkamp-kick-off 9.5.19

Full jubel på valgkampkickoff fra fullsatt sal.

Jonas Gahr Støre på valgkamp-kick-off 9.5.19

Vår partileder Jonas Gahr Støre

Det ble besøk av vår kjære partileder Jonas Gahr Støre og kule innledninger med tidligere fotball-landslagssjef Per-Mathias Høgmo, AUF-leder Sigrid Vorland og seniorforums Ivar Sæther. Tove Karoline Knutsen ledet allsangen med både "Ellinors vise" og "Hold hverandre i handa og hold".

Ordførerkandidat Gunnar Wilhelmsen på valgkamp-kick-off 9.5.19

Ordførerkandidat Gunnar Wilhelmsen oppildner partiet til å stå på i de neste 123 dagene

Til slutt kom vår ordførerkandidat Gunnar Wilhelmsen på podiet, og oppildnet alle til å stå på i de 123 dagene det er igjen til selve valgdagen - 9. september 2019. Mottakelsen var full jubel!

Ordførerkandidat Gunnar Wilhelmsen på valgkamp-kick-off 9.5.19

I sin appell på jubelsamlingen, sa Gunnar at vil du fortsette å ha et varmt, sosialdemokratisk styre av byen er vi avhengig av å vinne valget sammen med våre samarbeidspartnere. Nå  har vi vind i seilene med gode meningsmålinger og god stemning, men valgseier kommer ikke av seg selv. Vi trenger alle partimedlemmer og sympatisører sin hjelp for å vinne valget og Gunnar vil derfor personlig invitere alle disse til å være med på laget.

A million pineapples på valgkamp-kick-off

A million pineapples

Bandet "A Million Pineapples", som er fire tromsøjenter som elsker kombinasjonen av ananas og musikk, avrundet det hele med flotte musikalske innslag.

Nå er valgkampen sparket i gang!

De 123 partimedlemmene og sympatisørene som var tilstede på kick-offet jublet og skal nå være klare for å drive valgkamp.Men selv om du ikke var tilstede, så håper vi du får en jublende følelse av den gode stemningen som disse bildene fra kick-offet utstråler. Og ikke minst engasjement for å hjelpe oss i Arbeiderpartiet å vinne valget på mange mulige måter.

Tone Marie Myklevoll og Jarle Heitmann på stand under vårkampanje lørdag 11.5.19

Tone Marie Myklevoll (2. kandidat) og Jarle Heitmann (3. kandidat) på stand lørdag 11.5.19

Du kan snakke med dine venner og bekjente om hvor viktig det er at de bruker stemmeretten sin, du kan dele ting på sosiale media og delta i debatten der, du kan være med ut å møte velgere for å fortelle hva vi vil gjøre for byen vår eller du kan være med å bidra med organisering ved å sette opp stands, steke vafler og lage kaffe. I tillegg kan du bidra med å gi dine innspill til hva vi burde gjøre og hvordan vi burde drive valgkamp.

Uansett hvordan du kan bidra så betyr det uendelig mye for partiet.

Nå er vi gang!

Her kan du melde deg som valgkampfrivillig:https://docs.google.com/forms/d/1w9LOHZUWiMnFC04_M7jyfvXYGw1dKTmYvsOIwupmTek/edit#responses

Hvis du har tilbakemeldinger eller andre tilbakemeldinger - bruk denne mailen til: [email protected]